Nárůst tržeb e-shopu o 193 % díky jednomu autentickému videu!

Krátká autentická videa se v reklamách na Facebooku a Instagramu používají čím dál častěji. Facebook, Instagram, TikTok nebo další sociální sítě nabízí řadu možností, jak mohou e-shopy prezentovat své produkty reálným a hlavně uvěřitelným způsobem. Připravil jsem si krátkou případovku, kde chci jednoduše ukázat, jak někteří klienti využívají autentická videa. Díky krátkým videím jsme s klientem SMARTYdům dokázaly nastartovat nejen kampaně na Facebooku, ale i celý e-shop z týdne na týden o celých 193 %.

Na začátku jsme se potřebovali rozhodnout, jaký typ obsahu by mohl pro prodej elektrokoloběžek fungovat nejlépe. Volba padla na 3 videa. Videoreference, 5 důvodů, proč… a ukázku produktu (showcase).

Videoreference

5 důvodů, proč…

Ukázka produktu

Zadání tvůrcům obsahu

Před každým natáčením obdrží tvůrce videí jasné zadání. V zadání je např. co má a nemá zmínit, co natočit, ale také konkrétní příklady videí, aby se předešlo zbytečnému přetáčení. Pro natáčení elektrokoloběžek jsme vybrali Kristýnu, která natočila videa opravdu na jedničku a výsledky v reklamách jsou tomu důkazem!

Natočení

Na natočení a odevzdání videí mají tvůrci obvykle 2 týdny po obdržení produktů od klienta. Jelikož se jednalo “jen” o 3 videa, nebyl problém termín stihnout a tak jsme do dvou týdnu měli hotový a sestříhaný obsah, který po odsouhlasení klientem šel rovnou do reklamního účtu.

Struktura kampaní

Videa bylo něco, co se do té doby v reklamním účtu skoro nepoužívalo. I proto jsem se rozhodl, že pro ně vytvořím kompletně novou kampaň a otestuji je mimo zaběhlé dlouhodobé kampaně. Vytvořil jsem proto novou kampaň, původně s jednou sadou reklam a v ní 3 výše zmíněné kreativy.

Výsledky po prvním týdnu

Už první dny po nasazení bylo vidět, že videa fungují. Respektive jako vítězná se ukázala kreativa “5 důvodů proč vybrat koloběžku EZ6”. Při porovnání mezi týdny bylo jasně znát, že tržby šly výrazně nahoru a to o celých 193 %.

Dlouhodobější výsledky

Pokud bych porovnával delší období, tak např. během 5 týdnů, kdy reklamy běžely se povedlo zvednout tržby e-shopu o 70 %. Podle last click atribuce se povedlo tržby z kampaní na Facebooku zvednout dokonce o 405 % a to všechno při zachování podobného PNO. Zároveň nebyl problém video “lehce” poupravit a používat i v delším časovém horizontu, kdy ale po čase jeho výkonnost překonala reklama s videoreferencí.

Rádi byste zvýšili prodeje vašich produktů a hledáte způsoby, jak toho dosáhnout? Měli byste zvážit použití krátkých autentických videí. Kvalitní videa mohou být skvělým způsobem, jak zvýšit zájem o vaše produkty a podpořit prodeje. Pokud si sami nevíte rady, ozvěte se mi. S týmem tvůrců videí pro vás rádi vytvoříme prodejní videa.

Pomůžeme zvýšit i vaše prodeje díky výkonnostním kreativám!

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.