Facebook zavede omezení pro počet spuštěných reklam

13. 11. 2019

Facebook bude zavádět omezení počtu spuštěných reklam na jednu stránku. Alespoň takové je jedno z posledních vyjádření právě ze strany Facebooku. Zdá se to být trochu nelogický krok, co? Vždyť celá síť žije a umírá na počtu inzerentů a množství peněz, které jsou ochotni do něj napumpovat. Ale nakonec opak je pravdou.

Důvod?

Pokud totiž běží najednou příliš mnoho reklam, Facebook nedokáže stoprocentně zoptimalizovat a tak dochází k výraznému snížení výkonu u některých z nich. Tím dochází k větším útratám ještě před dokončením úplné optimalizace.

Tímto opatřením by mělo dojít k tomu, že reklamy budou vykazovat lepší výkon, což bude mít za následek spokojenost inzerentů a nakonec tedy i vyšší útratu na reklamy.

Kdy a koho se omezení dotkne?

Limit pro počet reklam vejde v platnost v polovině příštího roku. Zároveň se (pravděpodobně) nemusíte bát, že by Facebook zatrhl reklamy právě vám. Novinka zasáhne pouze malé procento inzerentů a to by měly být nejspíš trochu „větší hráči“.

Teď nezbývá než čekat, protože více informací bysme měli dostat na začátku příštího roku.

Zdroje: https://www.socialmediatoday.com/

Napsal: Michal Švihálek

Pod mýma rukama prošlo nespočet Facebookových kampaní. Vždycky mě u nich zajímá jen jedna věc. A to je VÝSLEDEK! Lajky jsou totiž fajn, ale vaše účty nezaplatí. Spolupracuji s agenturou Lewest.cz, kde vedu oddělení online marketingu a díky tomu mám zkušenosti s vedením projektů napříč různými obory.

Napsal: Michal Švihálek

Pod mýma rukama prošlo nespočet Facebookových kampaní. Vždycky mě u nich zajímá jen jedna věc. A to je VÝSLEDEK! Lajky jsou totiž fajn, ale vaše účty nezaplatí. Spolupracuji s agenturou Lewest.cz, kde vedu oddělení online marketingu a díky tomu mám zkušenosti s vedením projektů napříč různými obory.